Saturday, November 20, 2010

Good Luck adikku!


Huh... bertemu kembali kita diruangan yang begitu mengasyikkan. Kebengangan melanda diri saya semalam sehinggakan saya rasa tak da mood nak menge-post apa-apa article. Semua ini gara-gara apabila saya online, saya dapati ada pic yang dah xade kat dalam blog saya. Aishhh peliknya, apa-apa pun saya try nak edit balik apa yang kurang, dah tu lain plak yang jadinya, bila upload gambar baru untuk cover post yang sedia ada, visitor kita kata... gambar jadi double dan ada plak yang terbesar dari saiz biasa, ishhhh.... menguji btol la benda ni.

Jangan buat aku begini!!

Alhamdulillah semuanya dapat diatasi dengan bantuan insan sejati yang telah bersusah payah memberi sumbangan tenaga untuk meng-edit blog saya ni. Hari ni tiba-tiba saya terfikir untuk buka blog guna Google Chrome.. sebab sebelum ni guna Mozilla Firefox. Terpancar kegembiraan apabila semuanya seakan seperti sedia kala (sebab tak ada lagi kecacatan pada blog saya). Yahhoooo.. bersemangat kembali saya nak menulis. I love it!!

Terimbau kembali detik-detik apabila semakin hampirnya peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) kira-kira dua tahun yang lalu. Ketika itu tarikh peperiksaan bermula pada 11 November 2008. Berdebar-debar rasanya kerana itulah peperiksaan kemuncak bagi alam persekolahan. Orang kata, SPM juga adalah penentu kemanakah kita akan melanjutkan pelajaran selepas ini..


Tahun ini giliran my sister pula untuk menduduki SPM. Buat adikku.. All the best to you! Orang tahu ko bleh wat yang terbaik.. relax key.. x de benda pun eceh~ jangan panic2 wat je apa yang dipelajari selama ni kat sekolah dengan tenang.. Nanti dah lepas SPM jangan lupa apply IPG same wif me key!! ^-~



SELAMAT MAJU JAYA!!

2 comments:

khairafansuri said...

bwahahaha spm
exam yg agak mngerikan di skola
lalala~
yeahh go go for ur sis..
wish her gudluck keyh~
chaiyok2~

khairafansuri said...

alhamdulillah da ok spt sdiakale
ahaks cam nak wat
promotion jo kuikuikui ^_^
yup google chrome might help