Tuesday, May 31, 2011

Masa pantas berlalu. Azam bagaimana??

Apa khabar semua?? Sihat?? 

Wahaha.. Niat dihati nak buat entri awal pagi tadi, tapi dihalang gara-gara hujan lebat yang turun diikuti dengan paluan guruh dan petir di langit. Eceh! Terus je disconnect broadband dan tutup laptop laju2, OMG nanti kalau ter-panah sapa nak tanggung?!

Cik Srikandi ni memang suka menggunakan ayat2 bom.. Bom ape?? haa fikir-fikir lah sendiri. Sapa tahu jawapannya dia memang terer. 

Cakap pasal masa ni kan, yang membuatkan Tuan Blog ni tertarik sebab hari ni merupakan hari terakhir dalam bulan Mei tahun 2011. Ish3, pantas sungguh masa berlalu, rugi rasanya kalau kita biarkan ia berlalu begitu saja. Sia-sia jadinya.

Masa ingat azam kita di awal tahun?? Masa ingat lagi tak bagaimana kita pada ketika itu semangat luar biasa muncul di dalam diri kita untuk memulakan hidup baru yang lebih cemerlang, gemilang dan terbilang. Tuu dia, ayat cikgu dah mai dah... Haha.

Wahai kawan2 sekalian, jom kita semak balik azam kita, diri kita. Yang mana salah kita perbetulkan. Yang mana kurang kita tambahkan. Tak kan nak tunggu hujung tahun nanti kot baru terkial2 nak capai azam. Masa tengah tahun nie la banyak masa lagi untuk kita perbaiki diri.

Betulkan yang biasa
Biasakan yang betul.

.: Terpegun tengok baju pengantin Ahmad Fedtri Yahya dan pasangannya. Style Arab lagi tu ! Suke3


9 comments:

amniey91 said...

awat?? da nak kawen gak kew?? hahahaa....
t tempah la baju cm gitu...:D

Jijimon said...

hohohoi nie sape kawen dlu nie
aargghhhh
mimo mimo mimo~(munyik embulen)

Jijimon said...

oh hari yg dinanti
cpatla kemari..
xsabar rasenye menanti..
ahaks ^^

Srikandi Cinta said...

Cik Am >> smpai mase t kahwen jgk hehe.. fuh rmbang mata nak pilih bju :)

Srikandi Cinta said...

Jijimon >> menanti hari bahagia ke awk nie Huhu tahniah2

amniey91 said...

wah...bla tarikhnya tu..hihi..:D

nazira said...

2 la..masa mmg cepat berlalu.. t sedar2 dh hbs setahun..betul x.. hai saya ad tag awak kat satu contest.. lau sudi join la..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/2011/06/1st-giveaway-from-mizayusofcom.html

Jijimon said...

elele saje pancim nk tau tarikh ea
lalala nice try bebeh..

hoh,tag cik srikandi jep ke??what bout others?kui3 mcm ad pape jep nih
T_T

Srikandi Cinta said...

thanks nazira, insyaAllah nnti sy join.. nantikan :)