Wednesday, May 11, 2011

Pilihan Raya..

Ini musim demam. Musim demam yang korang tak yah dok sebok2 nak pergi klinik atau hospital lagi dah.. Tapi cuma guna otak je nak rawat demam ni.. 

Pilihan Raya Iptho sedang berlangsung, ermm penting juga kan sebab kitalah yang menentukan siapa pemimpin kita pada masa akan datang. Actually ada yang dah tahu dah pun, tapi belum keseluruhannya, itu pun bagi jawatan-jawatan yang tertentu.

Guna otak, guna akal, renung-renungkan siapa yang dilihat layak untuk menyandang jawatan yang dipertandingkan. Apa2 pun bagi yang dah menang alhamdulillah rezeki masing-masing. Semoga dapat menjadi pemimpin yang disegani dan dapat berjasa untuk semua warga Institut. Adat pertandingan, ada yang menang dan ada yang kalah, yang tewas tak bererti anda kalah untuk selama-lamanya. Ingatlah bahawa kamu masih ada rakan-rakan yang setia menyokongmu. Hee~

Pilihan Raya kali ini akan menyaksikan dua orang calon berentap untuk merebut jawatan Bendahari Agung Kehormat, yang lain semuanya menang tanpa bertanding.

Jadi malam ni jom kita ramai-ramai tengok gaya dan apa yang akan disampaikan oleh calon yang bertanding.
Bezanya kali ini tak lah seramai calon pilihan raya yang lepas.




No comments: