Friday, October 14, 2011

Pensyarahku FOLLOW blog.

Kelmarin seperti kebiasaan di masa lapang, saya melayari internet. Meneliti seluruh isi blog bagi melihat sebarang perubahan atau pertambahan padanya adalah antara perkara yang mesti dilakukan.

Lihat pada follower atau mereka yang mengikuti perkembangan blog ini, ya.. makin bertambah, dan atas rasa penghargaan pada mereka, saya cuba untuk mengetahui dengan lebih lanjut siapakah mereka, atau mungkin juga mengambil tahu tentang siapa pembaca laman ini.

Muka tiba-tiba berubah jadi sangat excited bila terlihat seseorang yang posing segak ala-ala Ben Ashaari gitu, menjadi salah seorang pengikut blog ini. 



Mula-mula cool lagi, ceh ceh!.. Bila terjahan dibuat ke laman beliau pula.. hati berkata-kata bagai tak mahu henti.. hehe

"Aik, macam kenal je ni.."

Lagi-lagi pabila ada komen yang ditinggalkan di ruangan shoutMix. 



"TAHNIAH... penulisan anda menarik!


Antara komen terbaik yang pernah singgah di ruangan tersebut. Mungkin kerana ketika itu kerana saya membicarakan tentang angan-angan saya.

"Macam pensyarah di IPTHO je"


Berdasarkan gambar dan nama yang tertera, memang seperti pensyarah di IPG ini, namun masih ada keraguan pada ketika itu, kerana tidak dinyatakan dengan jelas mengenai butiran pekerjaan dan tempatnya.

Saya biarkan persoalan itu berlalu begitu sahaja sehinggalah hari ini, saya baca entri beliau yang terbaru ketika itu..

Sah! ni Encik Azlan , salah seorang pensyarah di IPTHO..! semuanya jelas bila saya membaca entri ini.

Saya pernah membantu beliau ketika Pendaftaran Pelajar Baru pada tahun 2011 ini. Membantu menguruskan segala borang dan maklumat yang perlu diserahkan oleh pelajar baru kepada tutor masing-masing.

Ok, nampaknya lepas ni saya perlu memperbaiki penulisan saya lagi, lebih-lebih lagi bila laman ini dilayari oleh segenap lapisan masyarakat. =)

Buat semua, terima kasih kerana terus menyokong saya..

Jom kita ke blog beliau.. ! klik klik.

***********

IPG : Institut Pendidikan Guru
IPTHO: singkatan bagi IPG Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat, Johor.





**notahati : kali pertama pensyarah di sini ! hee~

2 comments:

ciK LyndaWawa said...

wahahahaha..klu saya..malu tau klu pensyarah follow..hahahaha

Srikandi Cinta said...

#cik LyndaWawa >> hahaha, mmg malu ni.. nasib baik x cam kte ni, keh3