Friday, January 20, 2012

Maaf ye & Thanks juga!


Sungguh mulianya awak.
Walaupun saya tahu awak terseksa sebab saya sekarang nie
Tapi bila saya minta tolong..
Awak masih lagi nak tolong kita..

Thanks awak!

Sungguh baiknya awak,
Walau dah banyak kali hati awak terluka
Juga disebabkan saya,
Awak masih lagi mampu tersenyum untuk saya.

Thanks awak!

Maafkan saya sebab buat awak macam ni
Harap awak faham..
Saya pun tak terfikir ni akan berlaku
Kalau boleh saya tak nak langsung..
Awak bazirkan air mata sebab saya..

Jangan!

Jangan lemah dan rebah disebabkan saya,
Jangan disebabkan saya awak jatuh tergolek,
Jangan disebabkan saya awak gagal untuk berdiri,
Jangan hancurkan hidup awak disebabkan saya.

Betul cakap awak..

Awak kata kita mesti boleh buat keputusan yang betul,
Untuk masa depan saya,
Ye saya tahu saya akan buat keputusan
Tapi maaf, belum masanya lagi..

Terima kasih daun keladi!

Thanks ye awak
Masih lagi tolong saya sampai saat ni
Masih di sisi saya sehingga ke hari ini
Masih tak jemu menasihati saya bila perlu

Blog kita dah sihat :)
Terima kasih ye awak..
Maaf sebab dari dulu susahkan awak


Tapi saya harap awak tak kan susah lagi,
Bila saya tak ada nanti,
Jangan sedih tau..
Janji.

Apa yang awak ada masa dengan saya
Jangan ubah,
Jangan buang bila saya tak ada
Jangan jadi lain bila saya tak ada

Kesian kat orang lain
Masih ada lagi yang harapkan awak
Masih ada lagi yang mahu lihat awak tersenyum.
Masih ada lagi yang perlu komitmen awak.

Saya tahu awak boleh berdiri sendiri
Tanpa saya di sisi
Saya minta maaf..
Saya tak lagi di sisi awak..

Saya dah tak risau,
Saya tahu bila saya tak ada..
Allah ada untuk jaga awak buat saya..




No comments: