Thursday, October 25, 2012

Jom balik kg!

Saat orang lain dah bersuka ria dengan saudara-mara kat kampung halaman masing-masing, aku masih lagi di asrama. Alhamdulillah kereta dah ok, dah ditukar apa yang patut. Huh, see kereta pun perlu dijaga rapi apatah lagi kesihatan. ehehehe.. Analogi paling simple tu.

Jadual exam baru je keluar.. Keluar dari pejabat SUP, haha. Jenuh semua tunggu. Penantian itu satu penyiksaan betul la. Dah terasa dah bahang-bahang peperiksaan.

Sem ni aku stress sikit. Sebab ada beberapa orang dah letakkan satu harapan kat aku. Arghh, tapi aku kalau tak stress aku tak kan buat betul-betul. InsyaAllah aku akan lakukan dengan sebaik mungkin. Nak mengekalkan sesuatu yang dah kita ada lagi mencabar dari nak mencapai sesuatu. Tapi tak pe, think positif!!! Nothing impossible!! Usaha + doa.

Balik Melaka jom. Nak raya dah nie. Tak yah tulis banyak2. hehe 

Semoga selamat sampai buat kawan-kawan yang baru nak balik macam kitew nie, hiuw hiuw.

Selamat Hari Raya Aidil Adha. =)



No comments: