Wednesday, March 27, 2013

Ia peluang!

Allah! Kenapa la aku boleh tak nampak. Bahawa ianya adalah peluang!

Walau ianya pahit untuk ditelan

Sampaikan sarat dah mata ni nak menampung air-air yang keluar tanpa dipaksa.

Pipi pulak dah macam sungai dah. hahaha.




Aku berdiri bersandarkan tingkap.

Rasa macam mimpi ada kat hostel ni.

Allah.

Dengan izin Dia jualah semua ni berlaku.

Azan maghrib. Rindu suara azan dan suasana maghrib ini.

Haiii, baru 4 hari dah rindu?

Sungguh,

Sentuhan tu rasa lain macam sangat.

Tak tergambar dengan kata-kata.

Satu-persatu seruan panggilan Agung itu aku hayati.

Tenangnya jiwa.




Allah panggil kita 5 kali je sehari.

Dah tu bila orang call tu apa lagi jawab la panggilan..

Dah gi solat cepat!

Nak lagi romantik kita calling2 pukul 2 3 pagi nanti okay?.

Aku nak gi dating. Lepas tu baca surat cinta dari kekasih hati.

Asyik Dia je bahagiakan kita kan. Aku pun nak jugak buat Dia bahagia.

Kata sweeettttt. huhu. tunjuk laaa ^_^

No comments: